Dołącz do naszego zespołu

Warszawska Grupa Wyjazdowa to organizator eventów dla podróżników. Działamy od czerwca 2012 roku i od tamtej pory w naszych wydarzeniach wzięło udział ponad 3 500 osób, a na Facebooku śledzi nas ponad 8 000. Miejsca na nasze spotkania rozchodzą się błyskawicznie i najczęściej jest ich znacznie mniej niż zainteresowanych.

Chcemy to zmienić, ale do tego potrzebujemy Ciebie! 🙂

Jeśli masz głowę pełną pomysłów, podróżniczą pasję, zarażasz entuzjazmem i pozywaną energią, a do tego jesteś typem organizatora, dobrze czujesz się w grupie i umiesz nią zarządzać – przydasz się na pewno ! 🙂

Szukamy osób, które chciałyby wspólnie z nami współtworzyć przyjazną podróżnikom przestrzeń w Warszawie, prowadzić spotkania i/lub tworzyć i realizować nieszablonowe wyjazdy integracyjne. Potrzebujemy również osób do pracy administracyjnej.

To, szczególnie na początku, nie będzie „full time job”, wiec ofertę kierujemy do osób, które szukają dodatkowego zajęcia. Jeśli to czym obecnie się zajmujesz nie pozwała Ci w pełni realizować Twoich pasji, zainteresowań i pomysłów, zgłoś się do nas!

Jak to zrobić?

Wystarczy wypełnić i przesłać formularz, do którego przeniesiesz się klikając guzik – zgłaszam się.

To kim jesteś i jaki jesteś interesuje nas bardziej niż Twoje CV.  Opowiedz nam o sobie, swoim doświadczeniu, talentach, pomysłach na współpracę i motywacji do pracy z nami.

Spośród wszystkich zgłoszonych wybierzemy osoby, które dostaną dodatkowe zadania do wykonania. Będą się one zależały od tego co chciałbyś z nami robić. Wszystkich, którzy spiszą się na piątkę, zaprosimy na spotkanie, podczas którego konkretnie zaplanujemy działania.

Z niecierpliwością czekamy na Wasze zgłoszenia i z góry dziękujemy za poświęcony czas!